Izvēlieties savu valsti vai reģionu.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

ADAS iedarbina milimetru viļņu radara uzplaukumu, un par galveno var kļūt nākotnes augstākās klases autonomās braukšanas augstas izšķirtspējas attēlveidošanas radars.



Pēdējo divu gadu laikā komerciālo transportlīdzekļu tirgus pieprasījums pēc ADAS montāžas un iespiešanās turpina palielināties. Tajā pašā laikā daudzas valstis secīgi ir pieņēmušas automātisko avārijas bremzēšanas sistēmu (AEB) kā transportlīdzekļu standarta aprīkojumu, kā dēļ milimetru viļņu radaru tirgus ir strauji audzis.

Salīdzinājumā ar optiskajām tehnoloģijām, piemēram, 3D ToF un vizuālo attēlveidošanu, milimetru viļņu radaram ir lielāks diapazons un spēcīgāka iespiešanās spēja. Tam ir noteiktas priekšrocības vidēja un tāla attāluma noteikšanā un kustīgu objektu identificēšanā, un instalāciju skaits vienā lietojumprogrammā ir salīdzinoši mazs. Uzlabotais milimetru vilnis var būt piemērots plaša spektra daudzpunktu atpazīšanas lietojumiem.

Spēcīgais tirgus attīstības potenciāls, protams, piesaista daudzus auto detaļu piegādātājus un mikroshēmu ražotājus, lai tie konkurētu augstākajā līmenī. Kā TI izceļas kā gigants sensoru mikroshēmu jomā?

Saskaņā ar TI mikronetiem, TI augstas veiktspējas RFCMOS MMIC mikroshēmas (AWR2243, AWR1243) un vienas mikroshēmas risinājumi (AWR1843, AWR1642) nodrošina visizcilāko izejas jaudas un fāzu un trokšņu kontroles kombināciju tirgū, vienlaikus nodrošinot vismodernāko. digitālais funkciju modulis realizē ātru un elastīgu skaņas signālu konfigurāciju un iebūvētu FuSa uzraudzību, un šo uzdevumu veikšanai nav nepieciešama pārmērīga galvenā vadības mikroshēmas dalība un slogs.

Arvien vairāk lietojumprogrammu scenāriju pieprasa milimetru viļņu sensoriem ne tikai uztveres iespējas, bet arī reālā laika lēmumus vietējā pusē, vienlaikus izvairoties no traucējumiem, kas rada jaunas prasības un izaicinājumus pašreizējam milimetru viļņu radaru tirgum. TI paziņoja, ka TI milimetru viļņu sensori atbalsta 60 GHz frekvenču joslu produktus un 77 GHz frekvenču joslu produktus. Pašlaik 60 GHz frekvenču joslu produkti galvenokārt tiek izmantoti rūpnieciskās frekvenču joslās un automobiļu salona noteikšanas lietojumos, piemēram, locekļu noteikšanā un braukšanā kabīnē. Zīmju noteikšana. 60 GHz frekvences josla transportlīdzekļa salonā noteikšanas lietojumprogrammā netraucēs 77 GHz transportlīdzekļa radara signālu.

TI radaru mikroshēmā ir iebūvēts HWA modulis, un FFT dzinējam HWA2.0 modulī ir signāla priekšapstrādes funkcija, lai noteiktu traucējumu avota atrašanās vietu un vājinātu traucējumu ietekmi, liekot diviem radariem darboties viena un tā pati frekvenču josla vienlaikus. Neizraisīs nopietnu signāla šķērsrunu viens ar otru un neietekmēs veiktspēju.

Attīstība no ADAS uz augsta līmeņa autonomu braukšanu ir veicinājusi milimetru viļņu attēlveidošanas radaru tirgus izaugsmi. Tomēr pašreizējā nozare joprojām atrodas ADAS popularizēšanas stadijā. Kādus izaicinājumus nākotnē augsta līmeņa autonomās braukšanas nolaišanās radīs milimetru viļņu attēlveidošanas radaru tirgū?

TI arī paziņoja, ka, lai panāktu augstāku autonomās braukšanas prasību līmeni, augstas izšķirtspējas attēlveidošanas radaram ir nepieciešama gan liela attāluma mērķu noteikšanas spēja, gan liela izšķirtspēja leņķī. Piemēram, sistēmai jāspēj atšķirt 250 metru attālumā Divas mazas automašīnas, kas brauc vienā virzienā un ar tādu pašu ātrumu blakus esošajās joslās, tāpēc sistēmai ir jābūt mērķa noteikšanas spējai, kas ir mazāka par 1 leņķa izšķirtspējas pakāpi; citā piemērā sistēmai jāspēj atpazīt autostāvvietu zem tilta 200 metru attālumā vai automašīnu tunelī, kas prasa, lai sistēmai būtu leņķiska izšķirtspēja vertikālā virzienā mazāka par 1 grādu. Šīs problēmas prasa augstas izšķirtspējas attēlveidošanas radaru.

Raugoties nākotnē, TI uzskata, ka augstas izšķirtspējas attēlveidošanas radars un lidars tirgū pastāvēs līdztekus un papildinās viens otru. Zema līmeņa autonomās braukšanas tirgū (0-3. Līmenis) ar stingrām zemām izmaksām milimetru viļņu radaru un kameru sistēmas tiks izmantotas biežāk, jo sistēmas rentabilitāte ir augstāka.