Izvēlieties savu valsti vai reģionu.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

JDI saka, ka tas izstrādā OLED ekrānus, kas ir energoefektīvāki un vieglāk ražojami

20. jūlijā, saskaņā ar ārvalstu plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, pusvadītāju displeju tehnoloģiju uzņēmums Japan Display Inc. (Japan Display Inc., JDI) sacīja, ka uzņēmums izstrādā asāku, energoefektīvāku un vieglāk ražojamu OLED ekrānu.

JDI izpilddirektors Minoru Kikuoka intervijā atklāja jaunumus. Kikuoka arī sacīja, ka notiek sarunas ar klientiem par iespējamiem kopīgiem ieguldījumiem nākamās paaudzes OLED (organiskās gaismas diodes).

Kikuoka arī paziņoja, ka mums nav nodoma iesaistīties kapitālieguldījumu karos ar konkurentiem un (klienti) ir izrādījuši lielu interesi par komerciālo sadarbību ar mums.

JDI piegādā LCD paneļus iPhone, un 60% no uzņēmuma ieņēmumiem nāk no Apple. Bet projektā pāriet uz OLED paneļiem uzņēmums atpalika.

Finanšu pārskats liecina, ka JDI 2019. finanšu gada ieņēmumi bija 504 miljardi jenu (apmēram 33 miljardi juaņu), kas ir par 20,8% mazāk nekā gadu iepriekš. JDI 2019. fiskālajā gadā zaudēja 101.4 miljardus jenu (apmēram 6.64 miljardus juaņu), kas arī ir sestais JDI zaudējumu gads pēc kārtas.

Turklāt JDI kā lielākais displeju ražotājs Japānā atrodas uz sabrukšanas robežas. Tas notiek galvenokārt tāpēc, ka viņi bija pārāk apsēsti ar LCD tehnoloģiju un ignorēja OLED.

Saskaņā ar Japānas plašsaziņas līdzekļu ziņojumiem, JDI nesen ir sākusi neliela izmēra AMOLED ekrānu izmēģinājuma ražošanu, ko var izmantot Apple Watch, kuru Apple šobrīd pērk tikai no LG Display. Sakarā ar to, ka agrīnā posmā nebija iespējams pāriet uz OLED ekrāna produktiem, pēdējos gados Japānas Display Corporation bizness ir ievērojami ietekmēts, un uzņēmums cīnās, lai iegūtu līdzekļus, kas nepieciešami OLED masveida ražošanai. Tikai pirms dažām dienām tā lielākais potenciālais investors (Harvest Group) nolēma atcelt savu ieguldījumu plānu.