Izvēlieties savu valsti vai reģionu.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Roma nav celta vienā dienā! MediaTek: Tiek lēsts, ka automašīnu mikroshēmu ieņēmumi nākamajos 3-5 gados būs 10%

Pēdējos gados automobiļu rūpniecībā ir notikušas milzīgas pārmaiņas, un tādu tehnoloģiju attīstība kā mākslīgais intelekts, elektriskie transportlīdzekļi, bez vadītāja, enerģijas uzkrāšana un tīkla drošība mainīs autobūves nozari. No pašreizējā viedokļa jaunās “četras modernizācijas” (elektrizācija, izlūkošana, tīkla izveidošana un koplietošana) ir kļuvušas par automobiļu rūpniecības nākotnes attīstības tendenci, taču šīs tendences realizācija ir ne tikai autoražotāju jautājums, bet arī nepieciešama visa nozare. Ķēdes kopīgie centieni.

Agrāk autobūves nozarei vienmēr bija savi mikroshēmu piegādātāji, tostarp NXP, Infineon, STMicroelectronics, Renesas un citi uzņēmumi, kas stingri ieņem automobiļu pusvadītāju tirgu. Tomēr, pieaugot ADAS un autonomas braukšanas tehnoloģijai, ir pieaudzis pieprasījums pēc viedo automašīnu skaitļošanas un datu apstrādes iespējām, kas patērētāja preču mikroshēmu uzņēmumiem sniedz iespēju iekļūt automašīnu mikroshēmu tirgū. MediaTek, kas ir radījis izcilus sasniegumus viedtālruņu mikroshēmu tirgū, ir viens no visvairāk uzkrītošajiem dalībniekiem.

Ieiešana priekšpusē uzstādītā automobiļu elektronikas tirgū

Kā “aizkavējies ienācējs”, kaut arī MediaTek ilgu laiku nav bijis priekšējā automobiļu elektronikas tirgū, tā temps ir bijis ļoti ātrs un spēcīgs.

2016. gada maijā MediaTek pārdeva 6000 dolāru lielu pārdošanu NavInfo, kas ir uzņēmuma galvenā pētījumu un attīstības auto audio un video navigācijas mikroshēmas meitasuzņēmums, kas 2013. gadā tika izveidots kontinentālajā daļā. Tajā pašā laikā MediaTek ir sasniedzis stratēģisku sadarbību ar NavInfo ar ieguldījumu vai kopuzņēmumu, kas nepārsniedz USD 100 miljonus, lai paplašinātu automobiļu elektronikas un automašīnu tīkla tirgu. Tā rezultātā MediaTek iepazīstināja ar savu stratēģisko izkārtojumu automobiļu mikroshēmu tirgū.

2016. gada novembrī MediaTek paziņoja par oficiālu ienākšanu iepriekš instalētā automobiļu elektronikas tirgū. 2017. gada sākumā MediaTek atklāja MT3303 - globālu satelītu navigācijas sistēmas risinājumu automobiļu un rūpniecības vajadzībām. 2019. gada sākumā MediaTek oficiāli izlaida automobiļu mikroshēmu zīmolu Autus; Mēnesī MediaTek oficiāli izlaida Autus R10 ļoti maza attāluma milimetru viļņu radara platformu; jūlijā MediaTek un Geely laida klajā E-sērijas automašīnu mikroshēmu.

Reaģējot uz MediaTek pāriešanu uz priekšu ielādējamo automobiļu elektronikas tirgū, intervijā Ji Wei sacīja MediaTek ģenerāldirektora vietnieks un viedo automašīnu biznesa vienības ģenerāldirektors Sju Jingkvans. "MediaTek investīcijas automobiļu nozarē ir ļoti agras, sākot ar 2012. gadu. Sākot no plaša patēriņa elektronikas līdz sekundārajam tirgum, 2015. gadā MediaTek atzīmēja, ka automobiļu priekšējā iekraušanas tirgū notiek rūpnieciskas pārmaiņas, ieskaitot pieaugošo tendenci“ jaunu četru pagriezienu ”virzienā. mikroshēmām. Nebija iespējas to piegādāt, un tas arī radīja iespējas jauniem ienācējiem. Tāpēc MediaTek šajā brīdī nolēma ienākt pirmsinstalācijas tirgū. "

Pēc Xu Jingquan teiktā, pagājušajā gadā transportlīdzekļu biznesa vienība kļuva par oficiālu MediaTek biznesa vienību (BU), un tai sāka būt oficiāli klienti un ieņēmumi. "Pašlaik transportlīdzekļu biznesa departamenta ieņēmumi joprojām ir salīdzinoši nelieli, mazāk nekā 5% no uzņēmuma ieņēmumiem, taču mēs esam ieguldījuši daudz darbaspēka un finanšu resursus. Pašlaik esam ieguvuši apstiprinājumu no vairāk nekā 10 automašīnu ražotājiem un vairāk nekā 10 sistēmu ražotāju. Tāpēc tiek gaidīts, ka ieņēmumu pieaugums tuvākajos gados ir objektīvāks, "viņš sacīja.

Turklāt ir vērts pieminēt, ka MediaTek Transportlīdzekļu nodaļas īpašā daļa ir tā, ka tai ir speciāla transportlīdzekļu kvalitātes vienība. Xu Jingquan sacīja, ka, tā kā automobiļu tirgū ir ļoti augstas kvalitātes un drošības prasības, MediaTek specializējas kvalitatīvu ekspertu apvienošanā ar pieredzi, lai pievienotos komandai, lai klientiem nodrošinātu vislabāko kvalitātes nodrošināšanu.

Izgrieziet četrās galvenajās automobiļu elektronikas jomās

Kopš paziņojuma par ienākšanu automobiļu elektronikas mikroshēmu tirgū MediaTek domāšana ir bijusi skaidra, un to beidzot ir nolēmis Telematics, Infotainment, ADAS un milimetru viļņu radaru risinājumi (mmWave). Šīs četras galvenās zonas tiek sagrieztas.

MediaTek, pateicoties spēcīgajam savienojumam, nelielam enerģijas patēriņam un labākai lietotāju pieredzei viedtālruņu tirgū, to ir atzinuši daudzi mobilo tālruņu ražotāji. Tāpēc MediaTek automašīnas mikroshēmai ir prioritāte no multimediju audio un video. Sākas izklaide un pēc tam tiek aptverti tīkla savienojumi, sakaru moduļi utt.

"Balstoties uz MediaTek tehnoloģijām un IP plaša patēriņa elektronikas jomā, mēs salīdzinoši agrāk esam veikuši ieguldījumus viedajos kabīnēs un transportlīdzekļu komunikācijās. Vizuālajiem braukšanas palīglīdzekļiem un milimetru viļņu radariem šī ir salīdzinoši jauna joma, un nevis noteiktība ir lielāka, tāpēc mēs ieguldīsim mazāk enerģijas. ”Sju Jingkvans stāstīja mikro tīkla reportierim.

Pašlaik MediaTek ir atzīti labākie auto ražotāji un partneri visās četrās jomās. Saprotams, ka MediaTek Autus milimetru viļņu radara risinājums ir masveidā ražots līdz 2018. gada beigām. Viedā kabīnes sistēma tiks oficiāli uzsākta ar ražošanas modeli šā gada otrajā pusē. Ir piegādāta arī transportlīdzekļa sakaru sistēma un vizuālā vadītāja palīdzības sistēmas risinājums. Oficiāli tas tiks nosūtīts 2020. gadā.

Pēc Xu Jingquan domām, MediaTek uzmanības centrā vienmēr ir bijis plaša patēriņa elektronikas jomā, taču patēriņa elektronikas lielākā problēma ir tā, ka tā nepastāvība ir ļoti liela, un slieksnis ir mazs, tāpēc arī dzīves cikls ir īss, kas nav labs uzņēmuma stabiliem ieņēmumiem ilgtermiņā. Uzņēmuma kopējā attīstības procesā tam nepieciešami 10% -20% ilgtermiņa stabili ieņēmumi, un transportlīdzekļu produkti atbilst šai īpašībai. Nākamajos trīs līdz piecos gados MediaTek cer, ka automobiļu elektronikas produktu līnija sasniegs 10% ieņēmumu skalu.

5G sniedz jaunas iespējas automobiļu elektronikai

Lai arī transportlīdzekļu internets ir apspriests jau ilgu laiku, tas nav plaši popularizēts, jo nav piemērotas saziņas metodes. Nākotnē 5G tehnoloģijas parādīšanās nodrošinās saziņas infrastruktūru transportlīdzekļu internetam, un autobūves nozare tiks pakļauta jaunām izmaiņām.

Šajā sakarā Xu Jingquan arī uzskata: "5G reklāmas tuvums ir devis jaunas iespējas transportlīdzekļu interneta attīstībai. Gudrā ceļojuma laikmetā katru dienu patērētāju pieprasījums pēc augsto tehnoloģiju ceļošanas rīkiem pieaug, vadot viedo automašīnu ražotājus, lai izstrādātu drošākus. Videi draudzīgākus, ar mobilajām ierīcēm savienotus produktus un sniedzot patērētājiem progresīvu tehnoloģiju viedo ceļojumu pieredzi par vienotu cenu. "

5G tehnoloģijas attīstībā pasaulē ir tikai pieci bāzes joslu mikroshēmu ražotāji, un konkurence ir sīva. MediaTek ir viens no līderiem, un tā izkārtojums 5G jomā arī piesaista uzmanību. Par piemēru ņemot viedtālruņus, MediaTek šī gada maijā Taipejas datoru izstādē izlaida savu pirmo 5G SoC mikroshēmu, kuru paredzēts ražot masveidā 2020. gada pirmajā ceturksnī. Tajā pašā laikā MediaTek ieguldīja 1 miljardu juaņu, lai izveidotu jauna "bezvadu sakaru pētniecības un attīstības ēka", kas ir lielākais mikroshēmu projektēšanas un datu centrs Āzijā, galvenokārt attīstot 5G tehnoloģiju.

Papildus viedtālruņiem MediaTek ir plānojis arī produktus automobiļu elektronikas tirgum. Pēc Xu Jingquan teiktā, ir paredzams, ka 2020. gadā Telematics automašīnu tīklā tiks palaistas atbilstošās 5G mikroshēmas, kas atšķiras no mobilā tālruņa.

Protams, Roma tika uzcelta vienā dienā, īpaši mikroshēmu ražotājiem. Sju Jingkvans atklāti sacīja: “Līdz šodienai MediaTek ir ļoti dīvains daudziem pašmāju autoražotājiem, jo ​​visa automašīnu rūpnīcas ražošanas sistēma ir ļoti liela un izkliedēta. Pašreizējais uzmanības centrā ir likt automašīnu rūpnīcai justies, ka MediaTek ir daudzsološs un spējīgs. Automašīnu mikroshēmu piegādātājs. "