Izvēlieties savu valsti vai reģionu.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Sony Q3 darbības peļņa pārsniedz tirgus cerības, sensoru biznesa peļņa sasniedz 75,2 miljardus jenu

Sony paziņoja, ka trešā ceturkšņa peļņa būs 300,13 miljardi jenu (aptuveni 19,29 miljardi juaņu), un tirgus aplēses ir 271,65 miljardi jenu.

To skaitā: pārdošanas un pamatdarbības ienākumi bija 2,463,2 miljardi jenu, kas ir par 3% vairāk nekā gadu iepriekš; pamatdarbības peļņa bija 300,13 miljardi jenu, kas ir par 20% mazāk nekā gadu iepriekš; koriģētā pamatdarbības peļņa bija 276,5 miljardi jenu, kas ir lielāka par 260,1 miljardu jenu tajā pašā periodā pērn; Sony grupas akcionāru tīrie ienākumi bija 229,5 miljardi jenu, kas ir par 46% mazāk nekā gadu iepriekš.

Sony galveno nodaļu darbības peļņa ir šāda: attēlveidošanas un uztveršanas risinājumi, 75,2 miljardi jenu, kas ir vairāk nekā 46,5 miljardi jenu tajā pašā laika posmā pērn; azartspēļu un tīkla pakalpojumi - par 53,5 miljardiem jenu, kas ir zemāks par 73,1 miljardu jenu tajā pašā laika posmā pērn. ; Sony Music - 36,3 miljardi jenu, kas ir zemāks par 147,1 miljardu jenu tajā pašā periodā pērn; Sony Pictures, 5,4 miljardi jenu, kas ir zemāks par 11,6 miljardiem jenu tajā pašā laika posmā pagājušajā gadā; elektronika un risinājumi - 80,3 miljardi jenu, augsts Tajā pašā laika posmā pagājušajā gadā - 66,2 miljardi jenu; finanšu pakalpojumi - par 32,6 miljardiem jenu, kas ir zemāks nekā 37,9 miljardi jenu tajā pašā laika posmā pērn; citi - 20,7 miljardi jenu - vairāk nekā 6,1 miljards jenu tajā pašā laika posmā pērn.

Šoreiz arī Sony paaugstināja prognozi par visa gada tīro peļņu, kas, domājams, sasniegs 590 miljardus jenu, iepriekš tika prognozēts, ka tā būs 540 miljardi jenu.

Saprotams, ka Sony ir pasaulē vadošais attēlu sensoru piegādātājs. 2019. gada fiskālajā ceturksnī Sony viedtālruņu attēlu sensoru biznesa ieņēmumi veidoja 13% no kopējiem ieņēmumiem fiskālajā ceturksnī.

Iepriekšējos ziņojumos teikts, ka Sony izstrādā silīcija bāzes lidar (LiDAR) redzes sensoru pašpiedziņas automašīnu lietojumprogrammām, lai izmantotu vadību nākamajā milzīgajā automobiļu elektronikas tirgū. Turklāt tiek ziņots, ka līdz 2021. gada martam Sony investēs vairāk nekā 6,5 miljardus dolāru attēlu sensoru biznesā.