Izvēlieties savu valsti vai reģionu.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskera‎БеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїнаO'zbekગુજરાતીಕನ್ನಡkannaḍaதமிழ் மொழி

Saliekamā ekrāna mobilo tālruņu tirgus ir gatavs izaugsmei, vairāku paneļu ražotāji paātrina to izkārtojumu

Nav pārspīlēti saukt 2019. gadu par "pirmo saliekamo ekrānu mobilo tālruņu gadu". Pēc tam, kad Samsung un Huawei gada sākumā izlaida saliekamo ekrānu tālruņus Galaxy Fold un Mate X, līdz gada beigām Motorola Razr V3 un Xiaomi un Gree saliekamā ekrāna patenti secīgi pārvelk ekrānu.

No pašreizējā viedokļa 2020. gads Huawei, Samsung, Motorola un citiem mobilo tālruņu ražotājiem var kļūt par galveno gadu cīņā pret salokāmā ekrāna mobilo tālruņu tirgu. Saskaņā ar ziņu aģentūras Yonhap teikto, Samsung būs pirmais, kurš 2020. gada februārī laidīs klajā jaunu salokāmā ekrāna tālruni. Yu Chengdong arī ziedputekšņu ikgadējā konferencē atklāja, ka Huawei otrais saliekamā ekrāna tālrunis Mate Xs notiks MWC Global Mobile. Komunikāciju izstāde 2020. gada februārī. Izstādē tai būs labāks eņģu dizains, labāks procesors un krājumā tas būs bagātīgāks nekā Mate X.

Var redzēt, ka lielākie mobilo tālruņu ražotāji vai nu izlaiž saliekamā ekrāna izstrādājumus, vai arī izstrādā izstrādājumus ar salokāmiem ekrāniem. Tā kā saliekamā ekrāna tirgus joprojām ir karsts, terminālu ražotāji pastāvīgi pēta saliekamo ekrānu pielietošanas virzienu, savukārt paneļu ražotāji palielina savas attiecīgās elastīgās AMOLED ražošanas jaudas, lai tiktu galā ar gaidāmo saliekamo ekrānu mobilo tālruņu tirgu.

Salokāmo ekrānu mobilo tālruņu tirgus ir gatavs

Pašreizējā viedtālruņu nozares attīstības posmā neatkarīgi no tā, vai tas ir pilnekrāna vai slota caurums, tas nav bijis pietiekami pievilcīgs patērētājiem, un saliekamais izstrādājums ir mainījis patērētāja uztveri no produkta formas. OP Chang, OPPO viceprezidents un akadēmijas dekāns, uzskata, ka nākotnes mobilo tālruņu formai jābūt saliekamai. OPPO salokāmo ekrānu izstrādājumi tiek intensīvi pētīti un attīstīti. Pašlaik saliekamā ekrāna tehnoloģijā un patentos ir daudz rezervju.

Paredzams, ka, turpinoties viedtālruņu tirgus lejupslīdei 2019. gadā, saliekamo ekrānu tālruņu parādīšanās atvieglos turpmāko mobilo tālruņu pārdošanas apjoma kritumu. Saskaņā ar IHS prognozēm sagaidāms, ka saliekamo mobilo tālruņu sūtījumi 2020. – 2021. Gadā būs 8,3 un 17,5 miljoni vienību, un līdz 2025. gadam sūtījumu skaits pieaugs līdz 53,4 miljoniem vienību ar salikto ikgadējo pieauguma līmeni 81% un izplatības līmeni aptuveni 3,4 %.

Nozares iekšējie pārstāvji sacīja: "Samsung un Huawei salokāmie viedtālruņi ir palielinājuši pieprasījumu tirgū, un planšetdatori, piezīmjdatori utt. Arī tiks aprīkoti ar salokāmo displeju attīstības tendencēm, kas ļoti ietekmē saliekamo paneļu tirgus lielumu. "Paneļu uzņēmumiem oficiāli formalizējot saliekamo paneļu masveida ražošanu, sagaidāms, ka tirgus lielums ievērojami palielināsies."

Pašlaik lielākie paneļu uzņēmumi paātrina konkurenci saliekamo paneļu masveida ražošanā. Samsung Display, LGD un BOE ir saliekamo paneļu vadošajā pozīcijā. Jaunu progresu guva arī TCL Huaxing un Shentianma saliekamā ekrāna tehnoloģija.

TCL dibinātājs un priekšsēdētājs Li Dongsheng 2020. gada 10. janvārī intervijā sacīja, ka TCL Huaxing ražotais saliekamais ekrāns ir piegādāts Motorola Razr mobilajiem tālruņiem, un TCL Huaxing ir kļuvis arī par vienu no galvenajiem Razr saliekamo ekrānu mobilo tālruņu piegādātājiem. . Viņš uzskata, ka saliekamo ekrānu mobilo tālruņu pieauguma tempi būs ļoti augsti 2020. gadā, no vienas puses, jo saliekamo ekrānu mobilo tālruņu sūtījumu skaits 2019. gadā ir salīdzinoši mazs, no otras puses, tas ir atkarīgs no tirgus pieņemšanas.

Ar Huaxing Optoelectronics saistītā persona portālam Jiwei.com sacīja, ka TCL Huaxing pašu inovatīvā laminētā struktūra var realizēt ārējo, iekšējo un dubultā salocīto formu, lai apmierinātu dažādu klientu dažādās vajadzības. AMOLED elastīgais saliekamais ekrāns, kas aprīkots ar TCL Huaxing neatkarīgo inovatīvo laminēto struktūru, tika atklāts 16. optiskajā izstādē. Elastīgais saliekamais ekrāns ietver statisku un dinamisku saliekšanu, un tas atbalsta lietojuma formas, piemēram, saliekamu uz iekšu vai uz āru. Pēc salocīšanas var turēt ar vienu roku. Pateicoties inovatīvai laminētai struktūrai, vienlaikus ir iespējams pārslēgties no divkāršās salocīšanas formas ar ārējās krokas rādiusu 5 mm un uz iekšējās krokas rādiusu 3 mm. Uzticamības ziņā elastīgais saliekamais izstrādājums ir izturējis 200 000 dinamiskās locīšanas pārbaudes, un tā kalpošanas laiks ir vairāk nekā 3 gadi, kas ir lielāks nekā kopējais patērētāju mobilo tālruņu dzīves ilgums. TCL Huaxing elastīgais panelis AMOLED koncentrējas uz elastīgām displeja tehnoloģijām, piemēram, salokāmiem izstrādājumiem, un tā produktus ir atzinusi daudzi zīmola stratēģiskie klienti.

Tianma ir arī paātrinājusi tā izkārtojumu saliekamo paneļu tirgū. Tianma sacīja, ka tā nebūs prom no saliekamā mobilo tālruņu tirgus un sadarbosies ar klientiem, lai uzsāktu saliekamo mobilo tālruņu izstrādājumu tirdzniecību, kurus paredzēts piegādāt 2020. gada pirmajā pusē.

Lai arī saliekamie mobilie tālruņi ir kļuvuši par ventilācijas atveri un tiem dod priekšroku kapitāls, paneļu ražotāji ir arī paātrinājuši saliekamo paneļu masveida ražošanu, lai apmierinātu tirgus pieprasījumu. Tomēr, tā kā pašreizējie tehniskie līdzekļi nav pietiekami nobrieduši, atliek tikai pārbaudīt, vai tie tiešām var radīt vērtību patērētājiem, un steidzami jāatrisina arī liela mēroga saliekamo paneļu masveida ražošana. Tas ir arī iemesls, kāpēc vairums termināļu ražotāju atrodas gaidīšanas režīmā bez īpaša progresa; tomēr tādu pionieru kā Huawei un Samsung virzītā ekrāna mobilajiem tālruņiem un aiz tiem esošajai rūpniecības ķēdei nākotnē var būt labs izaugsmes potenciāls. .

Steidzami jāatrisina tādas problēmas kā displejs un eņģu dizains

Lai arī tirgū ir milzīgs potenciāls, elastīgie saliekamie ekrāni šajā posmā joprojām saskaras ar izaicinājumiem, kas saistīti ar salokāmo ekrānu saliekamo dizainu, eņģu dizainu, akumulatora ietilpību, izmaksām, UI dizainu utt. Qunzhi Consulting uzskata, ka "atslēga ekrāna mobilajiem tālruņiem ir eņģe. Neatkarīgi no tā, vai tas ir salocīts vai izlikts, ir tā saucamais R leņķis (saliekamais rādiuss), kas arī pārbauda paneļu ražotāju spējas. Salīdzinot, The R leņķis ir mazāks par ārējo kroku un ir salīdzinoši viegli apstrādājams. Turklāt pēc atlocīšanas patiesībā ir kroka, bet gan Samsung, gan Huawei to ir apstrādājuši. Gludums un nodilumizturība pēc salocīšanas ir laba. Bet vai to var saglabāt pēc masveida ražošanas? Morfoloģiskā stabilitāte joprojām ir redzama. "

Par Huaxing Optoelectronics atbildīgā persona arī pastāstīja Jiwei.com: "Lai samazinātu mobilā tālruņa salocīšanas izmaksas, mums jāatrisina tehniskas problēmas vākā, eņģēs, polarizatoros utt. Vākam jāatbilst salokāmībai, gaismas caurlaidībai un aizsargājošs sniegums. Pašlaik galvenais risinājums ir CPI (bezkrāsaina caurspīdīga poliimīda plēve), un terminālu ražotāju pētījumu virziens ir arī UTG (īpaši plāns stikls); eņģes ir arī atslēga saliekamo mobilo tālruņu sasniegšanai. Metāla eņģu dizainam ir sarežģīta struktūra un ierosina precīzu detaļu apstrādi. Arī augstākas prasības ievērojami palielina izmaksas; skārienelektrodu materiāla risinājums ir jāpārveido no ITO materiāla uz Metal Mesh, un ekrānu saliekamo polarizatoru biezums ir ievērojami jāsamazina. "

Var redzēt, ka saliekamā ekrāna mobilais tālrunis ir salocīts un saliekts vairāk nekā 200 000 reizes, un tā kalpošanas laiks ir 5 gadi. Tās galvenās grūtības ir displeja un viru tehnoloģijā. Salokāmam tālrunim ir nepieciešams elastīgs, pret līkumiem izturīgs AMOLED displejs, un tam jābūt arī ar precīzu eņģi, kas savieno abas ierīces puses. Salīdzinājumā ar flagmaņa tālruņiem, kas tika izlaisti tajā pašā laika posmā, Samsung un Huawei saliekamo tālruņu paaugstinātās izejvielu izmaksas galvenokārt atspoguļojas tādās sastāvdaļās kā displeju ekrāni, eņģes, mātesplates PCB, baterijas un mikroshēmas.

Kā piemēru ņemiet Samsung Galaxy Fold un Galaxy S10 + salīdzinājumu, kopējās izmaksas ir palielinājušās par 30%. Starp tiem, sakarā ar Galaxy Fold displeja ekrāna laukuma palielināšanos, displeja BOM izmaksas ir palielinājušās par 77%, salīdzinot ar Galaxy S10 +. Turklāt tādu sastāvdaļu kā baterijas un vārpstas izmaksas pieauga par 120%, bet PCB - par 14%. Turklāt, pateicoties saliekamo mobilo tālruņu dubultās mātesplates dizainam, ievērojami palielināsies arī mikroshēmu, FPC, metāla konstrukcijas detaļu, elektromagnētisko vairogu utt.

Saskaņā ar IHS Markit datiem mobilo elastīgo OLED paneļu vidējā pārdošanas cena ir apmēram trīs reizes augstāka nekā cietā ekrāna OLED un vairāk nekā sešas reizes lielāka par LCD ekrānu cenu. DSCC prognozē, ka līdz ar tehnoloģiju gatavību un piegādes uzlabošanos nākamajos trīs gados saliekamo OLED ekrānu izmaksas strauji samazināsies, un līdz 2022. gadam izmaksas samazināsies līdz aptuveni 90 USD, kas ir par aptuveni 50%.

Nozares iekšējie pārstāvji arī portālam Jiwei.com sacīja: "Salokāmo ekrānu mobilo tālruņu cenu samazināšanai ir nepieciešams process, kas ir atkarīgs no dažādu paneļu rūpnīcu jaudas atbrīvošanas ātruma." Nākotnē, paātrinoties saliekamo paneļu ražošanas procesam, produktu cenas normalizējas, un paredzams, ka saliekamie mobilie tālruņi kļūs par nākamo uzliesmošanas punktu mobilo tālruņu nozarē.